Magic Retouch, L’Oréal – pro sau contra?

Salut!
Pentru ca am vazut ditai dezbaterea in jurul acestui produs, am zis sa povestesc putin mai pe larg despre el, ca sa stie toata lumea la ce sa se astepte din partea sa.

Eu nu imi vopsesc parul, momentan am cateva firisoare albe, dar sunt prea putine pentru a justifica aplicarea unei vopsele de par. De ce? Pentru ca am o culoare naturala superba, de ce sa fiu modesta? Cand o multime de oameni te lauda pentru asta, de ce sa schimbi?

In fine. Ideea era ca nu folosesc acest produs pe propriul par, dar mama, pentru ca are „noroc” de multe fire albe, se vopseste (tot cu L’Oréal, nu am uitat de review-ul pentru Excellence) aproape lunar si intre vopsiri mai apare cate o ocazie cand trebuie musai sa aiba o coafura impecabila, asa ca are nevoie de o solutie de moment.

Iar Magic Retouch e special conceput pentru asta. Puteti sa-l priviti ca pe un sampon uscat daca vreti.

Ce este el, mai concret?

E un spray colorat, care odata pulverizat pe par, se transforma intr-o pudra colorata.

Ce face acest produs?

In primul rand, coloreaza radacinile crescute, dar, atentie, numai daca aceste radacini sunt albe sau mai deschise decat culoarea sprayului. Mai concret: esti blonda, vopsita saten mediu si folosesti spray brown? Functioneaza. Esti bruneta, vopsita blond si folosesti spray-ul blond? O sa ai un moloz maroniu la radacina. Am vazut persoane dezamagite de produs pentru ca nu a facut nimic pentru radacinile inchise la culoare. Valuri de blonde cu radacini negre, suparate foc ca nu a functionat produsul. Oameni buni, nu pentru asta e facut! Stiti foarte bine ca de multe ori nici vopseaua nu deschide cat trebuie radacinile inchise la culoare! De ce Doamne iarta-ma va asteptati ca un praf galben sa va faca radacinile blonde? E cat se poate de logic.

Mai departe. Produsul trebuie pulverizat de la o distanta maricica, 20-30 cm, pentru a nu va trezi cu pete mari de culoare pe par si pentru a fi sigure ca se aseaza uniform. Pateaza pielea? Da, o pateaza nitelus. Pentru ca, din nou, de ce ne-am astepta ca o pudra colorata sa se aseze pe par si sa respinga pielea capului? Dar daca il folositi cum v-am spus, de la o distanta mai mare, nu va pata atat de tare pielea. Iar daca patati in afara zonei vizate, adica pe frunte, de exemplu, se duce imediat cu putina apa si sapun sau un strop de demachiant. Eu una am observat ca nu se curata complet cu apa. Asta e un mare plus.

Da, daca va scarpinati cu spor radacinile, se ia pe degete si, dupa caz, in unghii. Dar eu nu vad o drama in asta.

Fixeaza un pic parul, de aceea e posibil sa simtiti un pic incarcata zona respectiva.

Rezista fix pana la urmatoarea spalare pe cap.

Mama a folosit nuanta Blond Inchis, deci nu cred ca s-a transferat pe perna, fiind o nuanta mai deschisa, dar e posibil ca un negru sau saten inchis sa pateze un pic. Puteti folosi un prosopel sau o carpita daca tineti mult la fata de perna. 😀

Imi pare rau ca lumina nu m-a ajutat prea tare, dar cred ca se poate observa destul de bine ca sprayul coloreaza frumos si efectul e natural. Spre tample se observa un pic radacina alba, dar e doar pentru ca a miscat agrafele, dezvaluind putin zona unde nu am aplicat produsul.

Concluzii?

Eu sunt incantata de el, desi are si minusuri.

Dupa cum am mai spus, e o solutie pentru cazurile urgente, practic te scoate din… impas. Nu e un produs pe care sa il folosesti cu regularitate, ca sa mai amani doua luni vopsitul. Ai o petrecere diseara si nu ai timp/chef sa te vopsesti? Atunci da.

Iar la o petrecere nu vad de ce ti-ai scarpina radacinile cu spor.

Magic Retouch e disponibil in 8 nuante, negru, saten inchis, saten, blond inchis, blond deschis, blond auriu, saten mediu cenusiu si mahon.

Pretul poate varia, eu l-am avut la serviciu numai la 35,99 lei, dar am vazut si alte preturi prin magazinele online sau prin supermarketuri.

Are 75 de mililitri si puteti sa il folositi de mai multe ori.

4 gânduri despre “Magic Retouch, L’Oréal – pro sau contra?

Lasă un răspuns

