Goliciuni de iunie (2017)

Salut!

Sper ca mi se iarta intarzierea, dar am motive intemeiate! Sambata am iesit cu o prietena la o bere (sau ceai, sau cappuccino, ca asa beau fetele cica =)) ) si nu am avut timp dupa serviciu sa scriu.

Iar ieri i-am dat cu reveneala dupa o saptamana calda ca un cuptor. Dar azi sunt aici, pregatita sa va arat consumatele lunii.

CYMERA_20170703_194043

  • Avem aici un balsan de par Dove. L-am primit cadou prin clubul Dove sau cum se numea. Am strans porumbei, am dat o comanda pentru un premiu (halat de baie si alte nebunii) si fiind prima comanda, am primit un set cu balsam de par si lotiune de corp. A fost ok ca produs, desi Elseve ramane preferatul absolut. Singura problema e ca se clateste foarte greu;
  • Gelul de dus cu menta Palmolive Mint Shake mi-a mancat sufletul. Nu m-a dat pe spate, mirosea exact ca bomboanele TicTac. Am hotarat ca imi place menta combinata cu altceva. Lamaie cel mai probabil. Asa, de una singura, e obositoare;
  • Celalalt gel de dus Palmolive e cu ceva fructe, fructul dragonului, zmeura, chestiute delicioase. Culmea e ca l-am mai avut acum doi ani si era exfoliant. Acesta nu a fost. Dar mirosul a fost la fel de papacios. El a fost primit intr-un premiu castigat de mama la preferatii ei, Profi. ❤

CYMERA_20170703_194241

  • Uleiul de cocos de la Rubio a fost aliatul meu in lupta cu crapaturile pielii asta iarna, apoi l-a folosit mama. Ulei de cocos. Nimic supranatural; 😀
  • Deliciosenia de lotiune de corp cu zmeura si menta (ce ziceam de menta combinata?) A fost ca o gura de aer pe caldurile astea. Am iubit-o! Nu o voi recumpara curand, totusi, pentru ca mai am jumatate de sticluta din cea cu lamaie si verbina tot de la Oriflame si planuiesc ca luna asta sa cumpar niste unturi The Body Shop, asa ca o sa fiu „nitel ocupata” cu ele;
  • Spuma colorata Venita Trendy am luat-o de la mine de la serviciu amul trecut si mi-am facut de doua ori o suvita turcoaz. Dar cand am vazut ca nu scap de culoare luni de zile, am zis pas si nu am mai folosit-o. E un produs foarte bun, dar pentru cine nu tine prea mult la culoarea actuala.

CYMERA_20170703_193917

  • Glossul Rimmel London am si uitat de cand il am. L-am primit de la Cami acum un an, doi, nu mai stiu. Mi-a placut ca nu colora prea mult buzele si totusi dadea un aer proaspat chipului. L-am folosit cu drag, in ultima vreme chiar am abuzat de el;
  • Am doua rujuri Infallible 24 de ore de la L’Oréal. In cel rosu mai am produs, dar nu stiu de de, a inceput sa faca bobite cand il pun pe buze. Probabil pentru ca e mai vechiut. Si am consumat si balsamul. Yum!
  • Am si o mostra de Vichy Dermablend 3D care chiar mi-a placut! Imi pare rau ca am irosit produs crezand ca imi trebuie mai mult pentru o aplicare (si chiar si asa am folosit mostra de 3 ori parca). Am mai avut cateva, dar parca nu mi-au placut atat de mult. 😍

Si cam astea-s goliciunile mele! Mai am cateva pe care le-am consumat zilele astea, dar vi le arat in august. Adica trisez nitel, sa imi fie cu iertare!

Pupicici!

4 gânduri despre “Goliciuni de iunie (2017)

  1. Mie gelul de dus Palmolive cu menta mi-a plăcut la nebunie pe căldurile astea. Iarna, în schimb, nu cred că l-aș folosi. Dar tot din gama asta e superb cel cu vanilie si cel cu piersici (cel cu ciocolata nu l-am avut dar parca nu m-a dat pe spate cand l-am mirosit in magazin).

Lasă un răspuns

