Mască film purificatoare Gerovital Stop Acnee

Salut!

De curând, Gerovital a lansat o nouă gamă, Stop Acnee, iar eu nu puteam să nu fiu moț cocoţ și mi-am luat un produs de care aveam nevoie: o mască.

CYMERA_20170705_204017

Știți lăudata și paralăudata mască neagră, care mie mi se pare o tortură curată. Nu punem parfum pe față, dar punem molozul ăla care se ia cu puf cu tot.

Ei, masca Gerovital e tot un produs care formează un film elastic pe piele și apoi se îndepărtează prin desprinderea ușoară dinspre bărbie către frunte. Dar e mult mai blândă decât masca neagră. Adică eu nu am urlat, din contră, senzația a fost de pișcături ușoare pe măsură ce dezlipeam masca.

Produsul conține extract de ceai verde și promite să elimine impuritățile, să deblocheze porii și să mențină tenul curat și luminos.

Consistența e una foarte asemănătoare mierii, la fel și culoarea. Mirosul e foarte slab, spre inexistent. Eu percep doar o aromă extrem de slabă, ușor dulceagă și un iz vag de alcool (da, conține alcool).

Se întinde foarte ușor pe piele folosind degetele (totuși, ce bună ar fi o pensulă, ehe!), dar atenție să nu fie stratul prea gros. Pe ambalaj scrie că ar trebui să așteptăm 10-15 minute până se usucă, dar vă zic eu că durează vreo 20.

Când tenul arată ca acoperit cu o folie fină de plastic și masca e complet uscată, încep dezlipirea de la bărbie. Pur și simplu „zgârii” o margine până se dezlipește.

Îndepărtarea măștii dă o ușoară senzație „gâdilăcioasă” care îmi place. Aș aplica masca de 5 ori pe zi doar pentru senzația aia.

Nu pot să spun că văd punctele negre plesnite pe mască, dar simt instant tenul mai curat și mai fin. Aș sta numai cu mâinile pe piele, dar nu o fac. Nu-i bine. Nu faceți nici voi.

Până acum am folosit-o de 3 ori și tenul meu chiar arată și se simte bine. Parcă și fondul te ten se aplică și rezistă mai frumos, nu știu, nu e o schimbare wooooow, ia uite, am altă față, dar se simt îmbunătățiri. Și sunt sigură că va fi din ce în ce mai bine. Deja se observă că am mai puține puncte negre și asta nu poate decât să mă bucure!

Voi ați încercat ceva din noua gamă?

Pe mine mă tenta și CC Cream-ul matifiant, dar e cam închis pentru pielea mea. 😦 Dar poate niște benzi pentru îndepărtarea punctelor negre…? Vedem!

Pupicici!

6 gânduri despre “Mască film purificatoare Gerovital Stop Acnee

Lasă un răspuns

