Ce este acela un bibelou?

Conform dicționarului, bibeloul este un cuvânt provenit din franțuzescul „bibelot” și reprezintă un obiect mic, decorativ.

Legenda spune că bibeloul mai reprezintă și un cuibuşor virtual deținut de un specimen blond, cu ochii verzi, cu intenția vădită de a bate pe el câmpii cu grație sau, la nevoie, de a-l arunca în bătaia tunului. Asta se-ntâmplă de două ori pe an, când încep înscrierile la SuperBlog. Ca și acum. Specimenul blond vrea să spună că participă. Păi nu? Nu-i bai, bibeloul rezistă, nu-i de-ăla de porțelan.

A! Bibeloul mai e și ăla cu care ți-a zis maică-ta că nu-i de joacă!

Să înceapă distracția!

Voi scrie de aici, din parfumerie, între două cliente și două arome, de acasă, de pe stradă, de oriunde voi simți suflul ideii geniale că se pogoară asupra mea. La urma urmei, asta înseamnă SuperBlog. Idei, gânduri, cuvinte, articole frumoase, termene-limită, oameni, prietenii. Revederi. Emoții. Premii. Nervi. Răbdare. Nerăbdare.

Vor fi două luni lungi. Ne mai citim!

15 gânduri despre “Ce este acela un bibelou?

  1. Tu esti un bibelou tare simpatic, da’ numai blonda nu esti, esti satena. Eu am parul mai deschis decat tine si tot la saten ma incadreaza hairstylistii.
    In alta ordine de idei, multa inspiratie iti doresc si mult succes! Da-i gata pe toti, bibeloule! 😘

      • Daenerys e blond nivel 11, care e practic alb. Nu ma pune, ca iti explic si nivelele de blond, le-am studiat o groaza, crede-ma. 😅 ultima oara mi-a zis stylista ca sunt nivel 5, care clar nu mai e blond si eu aproximez ca-s 1-2 nivele mai ‘deschisa’ decat tine. Tot cred ca a zis prost, eu ar trebui sa fiu 7, sau 6 in cel mai rau caz.
        Da’ numa’ zic, nu e musai sa fie asa. :))

      • Eu zic ca e chiar 12, adica ultimate blonde, cel mai cel dintre cele mai cele.
        Sunt de mai bine de 5 ani in lumea asta, stiu cu ce se mananca, am si articol pe tema asta. :)) Eu sunt undeva intre 6 si 7, 6 e mai inchis decat parul meu si 7 e mai deschis. Practic as fi undeva pe la un 6.3-7.3, ala fiind un blond inchis auriu spre blond mediu auriu, dar asta in lumina soarelui. In lumina naturala, nu prea puternica, nu mai pare auriu. In incaperi pare chiar cenusiu. Iar in panarama aia de camera frontala a telefonului pare ciocolatiu.
        Dar cum ziceam, stiu ce culoare are parul meu, traiesc de 29 de ani cu el. :))

  2. Da, e 12, my bad. Tot ani de vopsiri am si eu si ce vezi pe cutiile de vopsea nu reprezinta neaparat nivelele naturale ale parului, care sunt de la 1 la 10. Si 6 e maro/castaniu, blondul e de la 7 pana la 10. Eu de aia am ramas masca cand stylista a zis ca-s nivel 5, probabil in comparatie cu blondul meu decolorat i s-o fi parut ei ca-s mai inchisa pe radacini. :))
    Anyway, parul tau e misto tare, stii asta, eu stiu asta, lumea toata stie asta. Doar ca eu nu te-as incadra la blonde, atat.
    Tare mi-ar placea sa fac o scoala d’asta cu specialitate pe blonde, vopsit, decolorat si minuni. 😁

Lasă un răspuns

