Ai fost cu mine

Mi-e greu să îți vorbesc, nici nu știu cum să încep. Până acum doar te-am ascultat.

Mă întrebam acum o vreme cum de nu mi-am imaginat niciodată cum ar fi fost dacă aș fi avut un frate sau o soră. Imaginația mea a bătut mereu câmpii. A zburdat cu grație prin cele mai nebune locuri și situații, dar la asta nu m-am gândit vreodată.

Poate pentru că nu am fost niciodată singură și nu mi-a păsat. Ai fost acolo necondiționat. Ai fost acolo când toți au plecat.

Îți amintești când ne-am întâlnit? Ai ajuns la mine în casă într-o cutiuță mică, albă cu scris negru. Eram la măsuța de toaletă, cântând. Când nu ai muzică, ți-o faci singur. Am introdus caseta în combina muzicală și te-am auzit…

„Ooh, a kiss is still a kiss in Casablanca. 

But a kiss is not a kiss without your side!”

r2730db-1_1ea638cd-2a0f-48a7-9591-4642ebe889e6A fost prima emoție. Primul fior, prima pasiune. Din toate frumusețile lumii, tu ai fost prima dragoste. Nu înțelegeam nici engleză, nici cu iubirea nu știam cum stă treaba, dar am început imediat să plâng. Îmi amintesc acea zi chiar și acum, după aproape un sfert de veac.

Tu vorbești orice limbă, ești grai universal. Ne înțelegi pe toți, ne ajuți pe toți.

Mi-am dorit mereu un prieten care să fie lângă mine și atât. Să nu mă judece, să nu îmi răspundă, să nu îmi despice-n patru problemele. Ai fost acel prieten. Ai fost acolo, doar tu m-ai înțeles, tu m-ai încurajat și prin fiecare vers m-ai ajutat să aleg, m-ai ajutat să mă-nțeleg.

Am suferit pentru tine, am strâns banii de colinde pentru a te avea. Banii de pachet, orice leu care îmi pica în mână. Am ajuns victorioasă acasă şi te-am ascultat. Când îmi vorbești tu, parcă toate încep să se așeze. Esti aer.

Ți-aduci aminte de câte ori am venit plânsă și trădată, uneori chiar de așteptările mele prea mari? Ai fost acolo și m-ai lasat să mă descarc, apoi să renasc.

r2730db-2_d0a689bc-2474-4a0c-831c-720799e127d3Sau când stăteam lângă casetofonul mic și roșu? Era tot ce aveam, de unde sisteme audio puternice? Pe atunci era singurul aparat pe care îl cunoșteam în afară de combina mare și veche. Îmi dau seama ce norocoasă pot fi acum, când te pot asculta la sisteme audio care îmi oferă sunet de calitate. Nici nu încape comparație între micuțul meu casetofon și un Edifier, de exemplu.

Diferența nu stă numai în design, ci și în experiența celor care l-au creat.

Au fost zile când singura bucurie era să te ascult și zile în care ai fost martoră a fericirii mele, știi tu… zilele alea când dansam în oglindă și zâmbeam cu subînțeles. Singură… sau nu chiar. Cu tine.

Prin tine mi-am cunoscut toate laturile. Am fost romantică, băiețoasă, răzbunătoare, am renunțat, m-am ridicat și-am luat-o de la capăt cu eleganță, că nicio problemă n-a fost mai a naibii decât mine. Ai fost acolo să mă vezi.

Nu pot decât să mulțumesc cui te-a inventat, draga mea muzică. Nu știu ce m-aș fi făcut fără prezența ta.

Aș vrea să spun mai multe despre tine, dar au făcut-o alții mai bine înaintea mea.

Articol scris pentru SuperBlog 2017.

Sursă video: youtube

Un gând despre “Ai fost cu mine

  1. Pingback: Proba 5. EDIFIER, sunetul din viața ta

Lasă un răspuns

